Tuntikuvaukset

HIIT

HIIT on sykettä nostattava aikaa vastaan tehtävä intervallitreeni. Liikkeet ovat helppoja suorittaa ja saavat takuulla hien pintaan. Kehittää yleiskuntoa ja kestävyyttä! Pääasiassa kehonpainolla tehtävä treeni. Tule haastamaan oma kuntosi! 

PÄIVÄN TREENI

Toiminnallinen harjoitus, jossa käytetään eri välineitä ja kehonpainoa. Alkulämmön lisäksi tullaan tekemään päivään treeni, joka kestää 20-40min. Kun olet liikkeesi tehnyt, niin olet valmis. Pystyt haastamaan itsesi isommalla vastuksella tai tekemään sarjat rauhallisemmin. 

Kahvakuula

Kahvakuulan avulla käydään läpi lähes kropan jokainen lihas. Tunnin aikana tehdään erinäisiä lihasliikkeitä sekä kahvakuulan avulla että ilman.

Kuntonyrkkeily

Kuntonyrkkeily tunnin aikana käydään läpi nyrkkeilytekniikkaa sekä pistetään kroppa koville yksin tai pareittain!
Hanskat ja pistarin löytyy meiltä. Itse tarvitset vain liikuntavarusteet, vesipullon ja pikku pyyhkeen.

BodyAttack(tauolla)

Les Mills konseptitunti, joka on kotoisin Uudesta-Seelannista. BodyAttack® on aerobista kuntoa kohottava treeni, joka parantaa myös voimaa ja kestävyyttä. Tunti koostuu tehokkaista intervalliosuuksista, jossa kuntoa kohottavat liikkeet vuorottelevat funktionaalisilla voimaa ja vartalon hallintaa kehittävillä liikkeillä. Dynaamiset liikkeet ja energinen musiikki motivoivat asiakkaita pääsemään oman treeninsä tavoitteisiinsa. Tunti sopii sinulle jos haluat tulla vahvemmaksi, kohottaa kuntoa, kuluttaa energiaa tai kehittää räjähtävyyttä ja kestävyyttä.

BodyCombat

LesMills BodyCombat -tunti on tehokas, sykettä nostava tunti, jossa käytetään tekniikoita useista itsepuolustuslajeista.

Les Mills konseptitunti, joka on kotoisin Uudesta-Seelannista. Tämä tehokas, aerobinen tunti perustuu taistelulajeihin ja nyrkkeilyyn. Bodycombat on mukaansa tempaavaa, sopivan haastavaa, ja vauhdikasta menoa alusta loppuun. Kokemusta taistelulajeista ei tarvita, ja silti voit kokea olevasi taistelija isolla T:llä! Hiki lentää ja kaloreita palaa! Tunti etenee intervallityyppisesti, ja lopussa on lyhyt lihaskunto-osuus + venyttelyt.

BodyPump

Les Mills konseptitunti, joka on kotoisin Uudesta-Seelannista. Bodypump on maailmanlaajuisesti yksi vanhimmista (yli 20 vuotta), suosituimmista, tunnetuimmista ja kopioiduimmista ryhmäliikuntatunneista. Tunti on levypainotangoilla tehtävää koko kropan tehokasta lihaskuntoharjoittelua musiikin tahdissa. Askelkuvioita tai muuta koreografiaa tunnilla ei ole. Bodypump tunnilla treenataan erityisesti lihaskestävyyttä, ja tunti onkin mitä mainioin kiinteytystunti.

BodyBalance

Les Mills konseptitunti, joka on kotoisin Uudesta-Seelannista. Bodybalance on joogaan, tai chi'n ja pilatekseen perustuva kehon ja mielen tunti. Tunnilla yhdistyvät voima ja liikkuvuus miellyttävällä ja nautinnollisella tavalla. Bodybalance on lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittamista, rauhallista ja rentouttavaa.

Spinni

Sisäpyöräily eli spinning on cardiotunti, jonka aikana jalat ja keskivartalo pistetään suhteellisen kovan työn alle. Vastuksesta päätät sinä itse! Hiki tunnilla tulee varmasti!

STRONG by Zumba(tauolla)

Älä anna nimen hämätä! STRONG by Zumba ei ole tanssitunti, vaan koko vartalon tehotreeni. Täydellisesti musiikkiin synkronoidut liikkeet sekä HIIT -tyyppiset liikesarjat saavat sinut haastamaan itsesi. AINA.

Toiminnallinen treeni

Kehittää kokonaisvaltaisesti kehon eri osa-alueita lihaskuntoharjoittelusta aerobiseen. Useat lihasryhmät työskentelevät samanaikaisesti. Monipuolinen ja tehokas. Sisältö vaihtelee, mutta keho käydään kokonaisvaltaisesti läpi. Sisältää mm. vastuskuminauhoja, kuntopalloja, slämpalloja, köysiä, renkaan kääntöä, lekaharjoittelua,kahvakuulia, yms.

Zumba

Tanssillinen tunti helpon koreografian mukaan. Mukana latinalaisia rytmejä!

DANCE 45

Dance sisältää tanssin iloa tyylilajeja sekoitellen. Sopii vasta-alkajalle tai harjaantuneemmalle.

AAMUTREENI 45

Aamutreenissä herätellään keho päivään ja saadaan hiki pintaan vaihtelevalla sisällöllä. Pystyt tekemään kevyemmin tai haasteellisemmin.

SENIORIEN AAMUJUMPPA 45

Tehdään kokonaisvaltaisia helppoja lihaskuntoliikkeitä pilke silmäkulmassa. Jokainen oman kunnon mukaan. 

SENIORIEN OHJATTU KUNTOSALI 45

Tehdään yhteinen alkuverryttely vaihtelevalla sisällöllä noin 10min, jonka jälkeen kuntosalille. Omatoimista harjoittelua ohjaajan opastusta oikeissa liikeradoissa ja toistoissa.