Valikko

Tuntikuvaukset

  • HIIT

    HIIT on sykettä nostattava aikaa vastaan tehtävä intervallitreeni. Liikkeet ovat helppoja suorittaa ja saavat takuulla hien pintaan. Kehittää yleiskuntoa ja kestävyyttä! Pääasiassa kehonpainolla tehtävä treeni. Tule haastamaan oma kuntosi! 

  • Päivän treeni

    Toiminnallinen harjoitus, jossa käytetään eri välineitä ja kehonpainoa. Alkulämmön lisäksi tullaan tekemään päivään treeni, joka kestää 20-40min. Kun olet liikkeesi tehnyt, niin olet valmis. Pystyt haastamaan itsesi isommalla vastuksella tai tekemään sarjat rauhallisemmin. 

  • Kahvakuula

    Kahvakuulan avulla käydään läpi lähes kropan jokainen lihas. Tunnin aikana tehdään erinäisiä lihasliikkeitä sekä kahvakuulan avulla että ilman.

  • Kuntonyrkkeily

    Kuntonyrkkeily tunnin aikana käydään läpi nyrkkeilytekniikkaa sekä pistetään kroppa koville yksin tai pareittain!

    Hanskat ja pistarin löytyy meiltä. Itse tarvitset vain liikuntavarusteet, vesipullon ja pikku pyyhkeen.

  • Intervalli

    Intervalli on aerobista kuntoa kohottava treeni, joka parantaa myös voimaa ja kestävyyttä. Tunnilla tehokkaita intervalliosuuksista, jossa kuntoa kohottavat liikkeet vuorottelevat voiman ja vartalon hallintaa kehittävillä liikkeillä. Tehokkaat liikkeet ja energinen musiikki motivoivat asiakkaita pääsemään oman treeninsä tavoitteisiinsa. Tunti sopii sinulle jos haluat tulla vahvemmaksi, kohottaa kuntoa, kuluttaa energiaa tai kehittää räjähtävyyttä ja kestävyyttä.

  • SuomiPop

    Suomipopin tahdissa tehokasta ja monipuolista kuntoilua hyvällä fiiliksellä. Lähentelee vanhaa kunnon aerobikkia, mutta uudella twistillä.

  • DanceFit 45

    Ensimmäinen 15min kevyesti tanssien ja seuraava 15min kovemmalla sykkeellä tanssien yhdistettynä lihaskuntoon. Viimeinen 15min tiukkakin tiukempi ylävartalo ja keskivartalotreeniä liikkuvuudellä höystettynä.

  • BodyPump

    Les Mills konseptitunti, joka on kotoisin Uudesta-Seelannista. Bodypump on maailmanlaajuisesti yksi vanhimmista (yli 20 vuotta), suosituimmista, tunnetuimmista ja kopioiduimmista ryhmäliikuntatunneista. Tunti on levypainotangoilla tehtävää koko kropan tehokasta lihaskuntoharjoittelua musiikin tahdissa. Askelkuvioita tai muuta koreografiaa tunnilla ei ole. Bodypump tunnilla treenataan erityisesti lihaskestävyyttä, ja tunti onkin mitä mainioin kiinteytystunti.

  • BodyBalance

    Les Mills konseptitunti, joka on kotoisin Uudesta-Seelannista. Bodybalance on joogaan, tai chi'n ja pilatekseen perustuva kehon ja mielen tunti. Tunnilla yhdistyvät voima ja liikkuvuus miellyttävällä ja nautinnollisella tavalla. Bodybalance on lihashuoltoa ja syvien lihasten harjoittamista, rauhallista ja rentouttavaa.

  • Spinni

    Sisäpyöräily eli spinning on cardiotunti, jonka aikana jalat ja keskivartalo pistetään suhteellisen kovan työn alle. Vastuksesta päätät sinä itse! Hiki tunnilla tulee varmasti!

  • Toiminnallinen treeni

    Kehittää kokonaisvaltaisesti kehon eri osa-alueita lihaskuntoharjoittelusta aerobiseen. Useat lihasryhmät työskentelevät samanaikaisesti. Monipuolinen ja tehokas. Sisältö vaihtelee, mutta keho käydään kokonaisvaltaisesti läpi. Sisältää mm. vastuskuminauhoja, kuntopalloja, slämpalloja, köysiä, renkaan kääntöä, lekaharjoittelua,kahvakuulia, yms.

  • Zumba

    Tanssillinen tunti helpon koreografian mukaan. Mukana latinalaisia rytmejä!

  • Aamutreeni 45

    Aamutreenissä herätellään keho päivään ja saadaan hiki pintaan vaihtelevalla sisällöllä. Pystyt tekemään kevyemmin tai haasteellisemmin.

  • Seniorien aamujumppa 45

    Tehdään kokonaisvaltaisia helppoja lihaskuntoliikkeitä pilke silmäkulmassa. Jokainen oman kunnon mukaan. 

  • Seniorien ohjattu kuntosali 45

    Tehdään yhteinen alkuverryttely vaihtelevalla sisällöllä noin 10min, jonka jälkeen kuntosalille. Omatoimista harjoittelua ohjaajan opastusta oikeissa liikeradoissa ja toistoissa.